«Λίγο πριν τις εθνικές εκλογές, ο Τάκης Μπαλτάκος θα αποτελέσει παρελθόν από την προεδρία της ΕΠΟ», ακούγεται όλο και πιο έντονα στο Πάρκο. Δεν είναι τυχαίο ότι ο Ιάκωβος Φιλιππούσης βγήκε με επιστολή του και καταφέρθηκε με απαξιωτικό τρόπο εναντίον του.
Θα ήταν κόντρα στην κοινή λογική, ένας έμμισθος, έστω και με αυξημένες αρμοδιότητες CEO (έστω κι αν είναι ο σκληρός «Τζακ» της ΕΠΟ), να καταφέρεται με αυτό τον τρόπο εναντίον του ελεγμένου προέδρου ενός Δ.Σ., το οποίο εν προκειμένω λέγεται εκτελεστική επιτροπή. Ποτέ κάποιος υπάλληλος της ΕΠΟ δεν καταφέρθηκε εναντίον του προέδρου χωρίς «υποβολείο» και μάλιστα ισχυρό. Ο Τάκης Μπαλτάκος, τον οποίο πρότεινε το μπλοκ του νότου στην παράταξη της «εξυγίανσης», δεν τους κάνει τώρα. Θεωρούν ότι έχει δική του ατζέντα, ακολουθεί δική του «γραμμή.
Ο Μπαλτάκος, δείχνει, για την ώρα τουλάχιστον, να τυγχάνει της στήριξης του μπλοκ του βορρά, αλλά και να διατηρεί καλές σχέσεις με την ομάδα της καρδιάς του, η οποία τον στήριξε στην αντιπαράθεση με τον Αυγενάκη για το Μητρώο και με τη Σούπερ Λιγκ για την παρουσία του Κλάτενμπεργκ στις συζητήσεις για την επαγγελματική διαιτησία. Αλλά και γενικότερα, με τη στάση του έως τώρα ο Παναθηναϊκός, μια αρκετά «διπλωματική» στάση σε πολλά τέτοια θέματα, κατορθώνει να διατηρεί μια έξυπνη ουδετερότητα. Ουδετερότητα τηρούν και στο Λιμάνι στο θέμα Μπαλτάκου-Φιλιππούση, μια ουδετερότητα περισσότερο του στιλ: «Έχουν κάθε δικαίωμα να βγάλουν τα μάτια τους και εμείς δεν έχουμε κανένα δικαίωμα να τους εμποδίσουμε».
Κάποιος ο οποίος εδώ και λίγες μέρες έτυχε να επισκεφθεί τον «σοφό κοκαλιάρη γέροντα» του ελληνικού ποδοσφαίρου, τον άνθρωπο ο οποίος σε εκτιμήσεις παρασκηνίου δεν έπεσε ποτέ έξω, κάτι αντίστοιχο με τον Άγιο Παΐσιο της Ορθόδοξης Εκκλησίας και τις προφητείες του ένα πράγμα, στις ποδοσφαιρικές προφητείες εδώ, έλαβε το μήνυμα: «Δεν τους κάνει τώρα ο Μπαλτάκος».
Αφού μας τα είπαν και μας τα μετέφεραν, διαβάσαμε και τον «χαρτοπόλεμο» των ανακοινώσεων, είπαμε να πάρουμε κι εμείς κανένα τηλέφωνο ακόμα.
-«Και πως θα φύγει ο Μπαλτάκος»; Ρωτήσαμε μια πηγή μας.
Γιατί εντάξει στα λόγια, αλλά σε αυτές τις περιπτώσεις, υπάρχουν όργανα, υπάρχουν καταστατικές διαδικασίες. Με άλλα λόγια, όσο κι αν κάποιος πηγαίνει με τις ευλογίες άλλων, από τη στιγμή που μπαίνει εκεί πέρα, μπαίνει για να κάνει κουμάντο, γιατί αν δεν ήταν έτσι, δεν θα χρειαζόταν να μπει εκείνος και θα έμπαιναν εκείνοι οι οποίοι τον έβαλαν.
Το επεκτείναμε το σκεπτικό μας, για να μπορέσουμε να γίνουμε κατανοητοί στον συνομιλητή μας, ο οποίος είναι «μπασμένος».
«Θα φύγει όπως έφυγε ο Ζαγοράκης;», επιμείναμε.
-«Όπως έφυγε ο Ζαγοράκης, γιατί, δύσκολο είναι;», μας απάντησε με ρητορικό ερώτημα…